hej sverige

bla, dalig pa update, jag vet meeeen.... har kommer en: paps & stora lillebror var har forra veckan. regn kallt och moln hela tiden, MEN vad kul det var! det utforskade staden pa egen hand under veckan och pa fredagen akte vi upp till vinets paradis, napa. trots regn sa ar det himla fint dar! var in pa gloria ferraras vingard och gick rundtur sen holl vi oss mest i bilen och sag landskapet pa hall, regnet oste verkligen ner. pa lordagen sa begav vi oss soderut, santa cruz, carmel (spanish bay & pebble beach) och monterey. sjukt fint dar nere! och den golfalskande golford jag har till pappa sa var ju han i paradiset :) kostar cirkus 4000 laxar for att spela pa pebble beach, sa da kanske ni kan gissa hur det ser ut darikring. LAS VEGAS VAR AWSOME. kan inte saga annat. vi som ar minderariga i detta land akte limousine och hamnade pa strippklubb medans de overariga (haha, kan man saga sa) hangde pa hugh hefners klubb pa palms. vi tog oss in pa en klubb dar fergie skulle agera vard/upptrada?, men jag sag inte roken av henne - vi klarade oss fint anda! allt var grymt. jag forstar helt och hallet de manniskor som tror att de varit i paris, vendedig, new york u name it, nar de varit i vegas haha. vi var upp i eifelltornet och sag ut over hela stripen, brande sonder oss vid poolen och kakade den finaste buffen ever, pa bellgio. den vattenshowen ar ju inte heller att skamta om.. har jag missat nat? nasta projekt skulle varit san diego i slutet av maj men flygpriserna drog i vag och vi kande val inte riktigt att det var vart det. vi styr oss mot mammas gamla hoods i stallet - santa barbara. lang helg dar nere alltsa med ett stort gang, ska bli kul :) har ar det sommar nu, typiskt att det fina vadret inte dok upp for en vecka sen men det ar val sa det ar.. man vet aldrig nar solen kommer fram. annars gar jag pa syslojd med sofia och en massa pensionarer, malar landskap med en massa andra pensionarer pa tisdagar och typ njuter av solen. wonderbra. jag ska se soulja boy nasta vecka i san jose. HELG NU. det ar sta uppkomedi och na event grej nere vid crab cove som star pa listan for i kvall och i morn ska vi ut & gora san francisco. kanske bat tur och wakeboard i morn? vi far seee. puss (mac datorer verkar inte palla den har sidan.. darfor allt ar i en klump)

Kommentarer
Postat av: wasa

KUL FÖR DEJ SOM FÅR SE SOULJA BOY!

tråkigt att han är min kille:)

saknar dej.



och duu, är så glad över att du trivs!

2009-05-09 @ 19:45:10
URL: http://sarahharroligare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0