hej sverige

jag var ut och sprang med emma i morse(s) och nar vi (jag) satt och tog igen andan pa grasmattan ringer hennes vardmamma och undrar om huset star kvar och om allt ar som det ska? eeeehhhh jaa? sa emma. da har det varit jordskalv! utan att vi markte nat & det var ju otur tyckte vi. synd att man missa det lixom, hade man ju vela varit med om.

sen ringde james mej i dag och fragade vad jag hade for planer for lordag.... eeeehh mnjaeaea, hursa, vadara sa jag och han ba "jag och aimee vill ta med dej och donna pa musikaaaaaaal" och ja ba "jaaaa" - WICKED heteren och har fatt sjukt bra recensioner. ja, tack!

pa fredag ska vi pa nba match. golden state warriors (den gyllene statens krigare pa svenska) mot new orleans om jag inte minns heeeelt fel. det ska bli ball(e). om vadret tillater styr jag & emma en fin afterwork tillsammans med hennes influgna sverige-kompis! sweet

hejda
(i lordagskvall hangde vi med gang-medlemmar som kallar sig sjalva for sorenos (u have to spinn the RRRRR hah), tuggar tropicaltwist  tuggummin och aker runt i sonderskjutna bilar. hyggliga killar, men vi far inte var med i deras gang, homie-boyz only. too bad.)

Kommentarer
Postat av: japanfan

men öj, häng inte med gangbangers. vill ha dig levande hem (men lite bullet-wounds vore ju coolt dock...)



tackk som fan för kommentaren, nu är jag klar (helt klar) med skolan. WEEH. Inga fler terminer. Nu ska jag chilla och ha cykelsemester med Key och Helene, supa och äta sushi. Hihi.



Jag åker hem den 6:e maj, och från och med då kommer jag sitta i mitt köksfönster och drömma mig bort om svett-leif. fyndigt namn förresten.



Men åååh tjejer, jag saknar ju er också. vill så jäkla gärna ringa dig men datorn pajja ju :(



och jonte säger en hel del klyftiga saker!

2009-03-31 @ 05:58:42
Postat av: Annica

Din galning!! Det finns gränser för hur kul man får ha.... Musical lät däremot jättejätteroligt! Vilken härlig familj du har! Hälsa dem, och en stor kram! En större till dig!

2009-03-31 @ 09:30:54
Postat av: cajsa

heter tjejen som är influgen malin sällberg? hon flög till san fransisco i söndags och hon går i min klass :P men hon skulle till nån alexandra? du har möjligtvid inte trräffat henne ? :P haha, skulle vara kul isf, världen är bra liten! hopas du har det guld jenfa! pusspuss

2009-03-31 @ 14:33:31
Postat av: Donna

Ja, jag vill jättegärna följa med på musikalen, när är den så jag vet vilken dag jag ska boka flyget? ;P

2009-04-02 @ 11:17:50
URL: http://hanafi.blogg.se/
Postat av: Mimi

Bara så du vet är jag inge avundsjuk alls på dig!! Hoppas du har det toppen, vilket jag inte alls tvekar på att du har ;P

2009-04-06 @ 11:53:57
URL: http://mimibodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0