Vinterland

Underland. I fredags efm lämnade vi alameda, jag somnade nanstans daremellan och vaknade upp i snön. Har uppe är hur fint som helst!!! I går hängde jag och savannah i solen nere i the village, åkte gondol lift och sen hem och sov middag i tre timmar. Sweet. Idag tog vi en promenad har runt beaverpond och sen mötte vi upp james och luke för att hyra boots till mig. Och sen - Strålande sol, lagomt med folk och sjukt fina backar.Haha mina ben kommer vara döda i morgon.lätt vart det. Fin uppvärmning till nästa helg :) LOVE IT!!

Kommentarer
Postat av: J o s e p h i n e . Mitt liv som sambo!

Hoppas du har det bra där borta gumman?!



Kram kram

2009-03-09 @ 12:28:49
URL: http://josephinewestling.blogg.se/
Postat av: Annica

Underbart!! Njut - för det är du värd. Ta kort - för det vill jag se. Kram kram kram

2009-03-09 @ 14:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0