universal remote control


den kan kontrollera 6 olika devices samtidigt. & ar dessutom lila. & kostade dessutom bara 10 dollar. haha, jag kommer da aldrig behova oroa mej for att tappa bort den iaf... nat som jag tappat bort ar mina gympaskor. hm. vem vill ha ett par svettiga adidasdojor lixom? mog1 att sno dem.. i helgen blire tahoe. och helgen efter det. YES! i kvall ska jag till walnut creek och dricka kaffe med elin. det ska bli 3vligt. annars maste jag val kopa nya skor.. jag koper just nu en massa volcom prylar som ska skeppas hem till sverige ratt snart ocksa. ni kan kalla mig for personal shopper. synd bara att det inte ar till mej sjalv jag handlar..... hej da.

ps. det. slutar. aldrig. att. regnaaaaaa. ds.

Kommentarer
Postat av: endumen =)

fattade inte vad det där var, haha!

2009-03-04 @ 01:05:30
Postat av: angelica

hahah, jennifer med en universal remote control ;) du kan väl skicka ett mail och berätta om inställningarna och vad denna dosa gör för roligt? haha.

2009-03-04 @ 09:55:54
URL: http://illusi0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0