livet ler mot mig

kunde jag ga ut och gora ett ronja varskri pa gatan sa skulle jag gora det pa dirren! dock sa ar jag radd att jag ska skramma alla gamla manniskor haromkring och jag vill ju inte ge dem en hjartattack eller sa.. MEN det gar bra nu. livet mar bra, det gar som det ska och allt ar bara AWSOME!!! creditsen ar fixade dvs. min framtid ar sakrad, social security number lag fint i ett kuvert i brevladan i dag (jag kan ta CA korkort!!), jag har fatt ledigt till VEGAS 17 april, paps och bror kommer snart (!!!!) jag hittade varldens snyggaste troja pa 40% SALE, jag ska klippa mej i morgon och SOLEN SKINER. varldens storsta sten har trillat av mig. tack. PUSSPUSS & KARLEK. jag saknar er. hoppas ni mar lika bra som jag gor.

Kommentarer
Postat av: Mandy

Hej Pudding! =D

Yees! New York den 5te ;D Så på andra sidan av vart du är typ :(

Kul att se att du har det bra!

Puss puss

2009-03-24 @ 11:46:58
URL: http://annaamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0