2009.03.27

jag skypade med systeryster i dag:
- ah vetu, musis har dott
- oh neeej, hur da? vart du ledsen?
- det var nisse (katt) som kaka opp han
- VA?
- aah, assa, buren va oppen sa hoppa nisse (katt) i o kaka opp han, huve forst. jag sag allt. men pipis ar kvar, fatta inte hur han overlevde. men han ar gulliast.
MIN BASTA MEJA. AJ LAVE JO

i dag ar det memorial grej pa oakland colloseum, for fyra poliser (pappor till 7 barn) som blev i hjalskjutna av... nan. inte ens vard att veta namnet pa, killen var misstankt for flera valdtakter och var ute pa permission. han blev stannad av polisen i bilen (vanlig kontroll tror jag tom att det var bara) och skjuter genom fonstret i hjal tva stycken. sen nar tva andra aker hem till honom blir de nerskjutna. hander grejer har i oakland.. hela tiden.

Kommentarer
Postat av: uttråkad tjej 89

ja de va gryymt att ha emmis här! du skulle varit med också så klart..

jag är så uttråkad just nu, mitt knö gör ont som satan. gjorde illa mej i backen för över en vecka sen nu & de verkar inte bli bra, bättre kanske men inte bra... vädret är tråkigt idag & jag är ledig.. slapp tjej. har nada to do!

vad kul att pappa & tobbe kommer:) love!

2009-03-28 @ 12:20:04
URL: http://sarahharroligare.blogg.se/
Postat av: linn

haha jag och mamma skrattade så tårarna sprutade när vi läste om att nisse ätit upp musis, haha.. :)

2009-04-14 @ 21:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0