i got another confession to make

jag kan forsta att det har ar valdigt svart for alla er lasare att forsta, men jag hade en speciell period i mitt liv da mina kara foraldrar valde att kalla mej for... slo, slapp & likgiltig? KAN JAG MEDDELA ATT JAG FORTFARANDE AR, oroa er inte! men mina varderingar har nog forhoppningsvis forandrats. pa den har tiden ansag jag att "om man valjer att skaffa barn far man val se till att ta hand om dem ocksa" joo, det ar sant. jag tyckte sa. MAMMA, PAPPA, FORLAAAT!!! BIGTIME!!! alltsa, alla ganger som ni har bett mej stoppa ner min tallrik i diskmaskinen, min smutstvatt i tvattmaskinen, stada mitt rum, badda min sang (den asikten har dock inte andrats.) ta upp mina klader fran golvet, hanga upp mina blota handdukar fran golvet osv. jag har forstatt grejen nu. det handlar inte om att ni ar lata och inte-orkar-gora-nanting-sa-ni-later-era-barn-gora-det-istallet grej. jag har lart mej det nu. fast det anvander jag bara som motivering till varfor jag sager at skitungarna i det har huset att ta hand om sej sjalv. for jag ar fortfarande bara 19. slapp, slo och likgiltig. SADESA, ett himla bra tag till! annars da? jola, mitt fina leg hamnade hos en fet ful mexare i fin kostym och svart lang hastsvans med headset i orat, nere i santabarbara.. vet inte om jag riktigt tror att det kommer funka for honom alltsa. men jag slapp undan en 600 dollars ticket eller ett mote med annu mer finkladda herrar, sa han far val testa da. NODOUBT kommer ju till stan i juli, det ska bli fett, the sounds & paramore ar forband och det ar ju annu battre!! sen har jag hort rykten om killers, coldplay, hiphop festival as well... - MUSIKSOMMAR. sen har mamma & co bokat biljetter hit 29 aug - 9 sep - ANTLIGEN. och mina kara cheeef (som betyder kock pa svenska och alla vet ju vad kock betyder pa engelska, ehehehhhehee. ordet chef fick nu en mer betydelsefull innebord.) fran kara farghandeln ska ocksa komma hit och halsa pa! KUUUUL!!! jag har en del grejer kvar pa min att gora lista (alcatraz, san diego, universal studios, miami, new york) men sen ar jag ju tamme snart hemma. for ett tag iaf. scary. HEJDA!

Kommentarer
Postat av: angelica

jag saknar dig :( har varit borta så mycket att skype inte har hunnits med! efter helgen lovar jag att vi ska prata så mycket som möjligt.. jag pratade med magnus om dig idag också. jag saknar verkligen dig :( usch

2009-06-11 @ 22:20:12
Postat av: Annica

Oh, vad jag är glad för alla de insikterna!! Nya perspektiv är alltid bra. Heja, vännen. Och snart ses vi!!!! Som jag längtar. Puss puss

2009-06-11 @ 22:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0