29 juli

om exakt en manad star tjocka familjen pa flygplatsen, i mitt hus, i mitt hem pa andra har pa andra sidan jorden.. mejan unt nilson och mamman saklart, I MISS U! vi ska ga pa disney land och ta igen ett ars missad karlek. forovrigt var jag och luke pa ikea och kopte kaviar i dag, jag hittade en lampa som hette knubbig som va fin. men den skulle ju va ratt svar att fa hem till sverige sen.. solen ar pa g, i efm ska jag lagga pa mej en filt i en park och lasa bok i nagra timmar medan kidsen leker/cyklar/hanger/klattrar/springer/aker runt, runt, runt, runt i samma park.. forstar inte var de far all energi i fran? fast jag stannade faktiskt hemma all night i gar och tvingade mej sjalv i sang vid nio for att lasa sa jag skulle bli trott. OCH JAG SOV KL 10.00 PM!! har nog inte hant sen medeltiden. men det resulterade i attt jag kanner mej som en ny manniska i dag och i kvall ska jag till lea och lira rockband, maste ova pa de dar forbannade trummorna! hejda.

Kommentarer
Postat av: Tova

Tack för svaret Jennifer, jag är så himla seg på att svara! Hoppas allt är bra därborta =)

Imorgon åker vi!

kram

2009-08-04 @ 11:31:02
URL: http://tovaboustedt.blogg.se/
Postat av: Tova

Vi ska föresten bo i Berkeley :)

2009-08-04 @ 15:28:55
URL: http://tovaboustedt.blogg.se/
Postat av: Malin

Men heeej du :)



hehe, ja men det gjorde ju det. Min värdmamma frågade om jag ville se ut som pippi?? va ju mindre roligt, så antar att vi såg typ lika ut.. Men vadå, fungerade shampot? Gick färgen bort? :) Är du ledig i helegn, eller nå planer? Annars har vi fest här i Marin, Kom hit vettja! :) Skulle va trevligt! Hoppas allt är bra med dig!

2009-08-06 @ 04:50:29
URL: http://mulpan.blogg.se/
Postat av: Malin

ja, vore super bar om du kollade det! gjorde frisören det på dig, eller gjorde du det själv?



Låter bra, vi tänkte gå ut imorgon. Och på lördag är det bara hemmafest :) Skriv ditt telenr. på facebook eller nåt bara, så hör jag av mig! :)

2009-08-06 @ 23:50:23
URL: http://mulpan.blogg.se/
Postat av: flott

JAAAAG SAAAAKNAR DEEEEEEEEEEJ! :(

2009-09-14 @ 19:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0