update: i bilder

innan jul tog jag med mig savannah och akte till aimees jobb och traffade tomten. aimee jobbar pa 26 vaningen & utanfor finns enorma ornament.


julaftonskvall. tre rattersmiddag, madison (kusin) fick en enorm chokladkaka (jag trodde ocksa att det ar manga sma i den men det ar det inte!!)


juldagen


pa annandagjul tog vi oss antligen ut ur huset & fick manikyr och pedikyr. en julklapp fran aimee. men jag fick massa annat fint ocksa! bland annat en stor vit boll som ar hogtalare till min iPod. iTunes kort, mossa, halsduk, pyjamas & strumpor... vad snall jag maste ha varit :)


det har ar bilder fran nyar, hunden heter knut och bilen ar snygg. 


resten av dagarna, som inledde ar 2009, sag ut sa har... tror inte det har aret kunde ha inletts pa ett battre satt; ligga och schteka pa stranden 1 januari, ata apelsiner direkt fran apelsintradet och ga pa countrybar - med cajsa. och alla andra ocksa for den delen, hel mysigt gang.



Kommentarer
Postat av: fia

fan vad mysigt allt ser ut! Hoppas du har det bra och att du är rädd om dig! ja saknar dig jag!! <3

2009-01-09 @ 12:24:23
URL: http://larssonfia.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag vill också sola och bada, ska vi byta jobb en vecka lr två??

2009-01-09 @ 15:40:57
URL: http://lindaklintberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0