simlektion

här sitter jag på en stol i en sten i ett kök. eller snarare i en säng i mitt rum i en källare. jag hängde på alex och simmade i dag.. eller kväll är nog mer passande. utomhus pool (!) trodde jag skulle frysa i hjäl men det gjorde jag bara på väg till poolen, när jag väl var i var det bra varmt & rätt skönt för mig att ligga och paddla på rygg och kolla upp på stjärnklar himmel medans hon körde... vettefan allt vare va. men hon försökte iaf lära mig fjärilsim och jag försökte lära henne min vattendans, haha, båda försöken misslyckades. hon är inte så duktig på det här med koreografin tyvärr... men det kommer väl fler chanser. jag kanske ska ge henne ett till försök i venice beach i helgen, vi ska ta årets första dopp. godnatt

Kommentarer
Postat av: Donna

Miss you sötnos :)

Uppdatera mera, det är kul att läsa.

Ha det bra, kramar!

2009-01-18 @ 22:13:25
URL: http://hanafi.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag haller med "Donna", uppdatera mera !:P Garna med lite bilder fran helgen :)

2009-01-20 @ 23:29:07
URL: http://malinsresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0