no hands

mina kära vän alexandra skulle impa på mig genom att köra no hands på ratten ikväll, vilket resulterar i att hon kör över mittenlinjen på vägen.. haha, jag skriker rakt ut, akta poliseeeeen, hon blir livrädd och jag skrattar så jag dör. nästan. men när hon  börjar kolla i backspegeln så ser hon blå/röda lysen blinka starkare & starkare... (vart kommer mitt sjättesinne i från?) och mr.polis kommer gående med strålkastare till ficklampa under armen och lyser rakt in i hennes ansikte. (nu dog jag) nu sitter hon i häkte för olovlig körning... får hoppas hon kommer ut i morgonbitti, då måste ju i alla fall hennes värdfamilj märka att hon inte kommit hem än. lycka till.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

hej min alskade van. Jag mar bra, jag lever. Haktet ar inte allt for kasst, dom har tradlost internet! Jag vet dock inte vad som kommer handa med mig. Sa ifall jag inte kommer ut harifran sa overlamnar jag all min ago till dig. Ta hand om mina saker val! Och kom ihag att halla bada handerna pa ratten!

2009-01-28 @ 08:26:29
URL: http://ardnaxela.devote.se
Postat av: lovan

hahahha

2009-01-28 @ 19:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0