Kan inte sova...

När man för en gang skull går och lägger sig i tid så går huvud & tankar på högvarv. Kan det kanske bero på kaffet? På kvällskvisten var vi och käkade på la piñata, tog farväl av emmas familj som åker tillbaka till sverige i morn :) Pa nyarsdagen blev en kille på 22 bast dödad på fruitvale, vår bart station, av en bart polis. Ni kan nog hitta filmer från det på YouTube. I morn ska jag följa med Alex till hennes gym, där har dem bubbelpool och gratis shampo/balsam/tvål.jag måste ta reda på vad som är vad bara... Annars blir det lugnt i helgen, jobbar lordag och sen ska jag in till stan och kopa en julklapp som jag ska fa av farmor hihi. (tack!) Svårt att skriva från ipoden men kul att det funkar iaf :) måste försöka sova igen, jag kommer vara döööd i morn annars. Godnatt

Kommentarer
Postat av: lovisa

jag saknar dig

2009-01-09 @ 16:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0