11 jan, tack farmor!



fick julklappar av farmor i söndags när jag var inne & shoppade loss i san fransisco och jag behöver bara visa bild på det så förstår ni nog att jag kommer att ha den ballaste strandväskan i sommar... inbyggda högtalare.
skorna är ännu snyggare.

vi hängde på stranden på kvällen, det var fint.
solnedgång och massa bra tjejer.

blir förresten inge tahoe i helgen... vädret är för bra. det är för varmt! inge bra snö uppe i bergen alltså. så då åker vi söder ut i stället, roadtrip LA på fredag. kommer hem igen på måndag kväll :)

vill avrunda med att tacka genierna i familjen merikan för att ni lagade min dator, trodde det var ute med den... TACK!!

Kommentarer
Postat av: fia

fy fan va nice! apsnyggt! saknar dig!

2009-01-15 @ 09:54:38
URL: http://larssonfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0