ljuva liv

efter att skjutsat barnen till skolan åkte jag hem och försökte sova eftersom jag inte fick nån vidare skönhets sömn inatt... tittade på klockan 04.39 sist. men jag är nog ingen sova människa. dont know why, önskar att jag vore det eftersom jag äääälskar att sova? men efter att systeryster stolt visat upp sina små vita dansmöss på skype kände jag att det kanske vore bäst om jag tog tag i livet/mig/dagen/kragen för en gång skull så jag tog med mig kaffe och jordgubbar ut på bakgårn. och det är här jag sitter nu, med datorn i knät och solen i ögonen. lyssnar på city & colour.. life is good.

och appropå dem så ringde jag till mina kära vänner från färghandeln i morse. haha, försökte föra ett samtal med dem samtidigt som jag gjorde i ordning kidsen till skolan.. gick väl som det gick. vad jag saknar er!...

_____________________
dusch nu och sen ska jag sätta in pengar på banken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0