klipp

alltså jag har gått och dragit mig i månader för att klippa håret... mest pga av kommunikationsproblemen jag har. jag vet ju inte ens vad lugg heter på engelska? och att jag ska försöka förklara "ta absolut inte för mkt på längden och luggen ska se ut så hääääär" på engelska till en asiat som knappt kan säga thank you och hello. samtidigt så vill jag inte betala multum och gå till nåt över-hypad-wannabe-kändis-frisör. jag har fått känslan av att det är det jag har att välja på.. men det är nog dags ändå. för flera månader sen..!!..

nåt annat jag ska välja är kurser. jag måste ju studera när jag är här. hm. feng shui ska jag läsa i alla fall, kan ju bli kul. och så kanske jag ska ta nån art-class. hm. jag vet inte om jag är så värst positiv till den här grejen alltså... tyvärr. hm.

i morn får jag sverige besök!! familjen berglund anländer i san fransisco i morgon ef.m. och sen kommer de ut till mej på ön för middag på la pinata. sen drar det i gång, carlssons landar i berkley om en månad och månaden efter det kommer pappa och thobbe! är det konstigt att det inte känns som att man är alltför långt borta hemifrån?jag menar, jag träffar ju mamma & co. flera ggr i veckan på skype också.

kult inlägg det här vart då.
ta bort det här sketregnet och ge mej some sommar!
godkväll.

Kommentarer
Postat av: annica

Halleluja för att de har uppfunnit Skype!! Och så kommer vi i sommar någon gång, det är bara lite för långt dit, men men - det BLIR sommar i år också, det är då säkert. Du kommer att bli jättefin när du klippt dig, det är du alltid. Puss på dig!

2009-02-12 @ 09:16:09
Postat av: f.d grannen

OKEJ, jag får väl slänga iväg ett mejl till dig då "morsan", haha.

2009-02-12 @ 10:29:36
URL: http://linnylivainio.blogg.se/
Postat av: Anonym

lugg heter bangs . :) det är sant , jag lovar .

2009-02-16 @ 11:43:57
Postat av: Anonym

jag behöver också klippa mej..

big time..

2009-02-16 @ 20:00:30
Postat av: wasa

jag behöver också klippa mej..

big time..

2009-02-16 @ 20:00:31
URL: http://sarahharroligare.blogg.se/
Postat av: wasa

jag behöver också klippa mej..

big time..

2009-02-16 @ 20:00:34
URL: http://sarahharroligare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0