randoms

... i dag ar det fretag.. har pa andra sidan jorden planeras det newyork/miami resa till hosten... och en liten kansla av att man vill hinna med en massa andra grejer under resten av aret(som gar sa fruktansvart fort)? som vada? plugga (inget jag vill... men jag maste), san diego, LA och allt som finns dar nere.. haha.. jag hann ju knappt med en sjuttondel sist kandes det som.. vi ska till viva las vegas nu under varen... & yosemite... de tva kommande helgerna (som kommer efter den har) ska jag spendera uppe i tahoe... just ja, jag ska signa in mej pa tva kurser i dag.. mandag kvallar vare en kurs och yoga pa onsdag kvallar.. sen vill jag aka till grand canyon och sa vill jag aka till de dar redwood traden.. & sa vill jag & sa vill jag... allt :) trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: sofie

feffe! jag saknar dig!! hoppas du mår bra och har så jävla kul där borta!!! puss och kram!

2009-04-13 @ 21:45:55
URL: http://soofielindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0