helg

ahapp... då var helgen över. i fredags var det fest, 20 svenska tjejer tryckte i hop sej hemma hos olivia.. det var kul. jag blandade många fina drinkar vilket resulterade i att jag fortfarande, lördag eftermiddag, såg ut såhär

inte pigg tjej

sen sov jag & sofia hela dagen tills vi åkte hem till emma. tog elbilen till safeway, SWEET! jag somnade före elva och i morse satt vi på emmas trapp och käka frukost. också sweet. sen tog vi barten till stan och åkte buss till ett himla trevligt område som jag inte kommer i håg vad det heter... height/haight/hajt/what?
sen åkte vi hem för att jag skulle jobba, men det behövde jag inte göra så då gick jag tillbaka till emma. och nu är jag hemma igen. eth end som margaux skulle ha sagt.  jag skulle säga godnatt. eller godmorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0