grattis donna & cajsa!!


















GRATTIIIIIS!!! x 1000000

själv så håller man ju sig ung och fresh ett tag till.... ehheheh. fast i det här landet fyller jag ju 22 till hösten. mina hjärtevänner, jag saknar er!!!

det har varit en fin helg, var ut med annika och isabel i dublin i fredags och i går kväll jobbade jag.. vi dansa disco till peaches, kollade på madagaskar (man kan inte se den för många gånger) och sen dog jag framför tvn så fort aimee och james kom hem vid halv tolv.

i dag har vi varit på the great mall... kom aldrig ut nån gång, det var enooormt! fyndade ett par shorts som kostat 60 dollar. jag betalade 14!

jag dödade nyss en spindel som klättrade på väggen.... ni ska se alla spindlar som hänger i taket i källarrummet här nere. mysigt.

Kommentarer
Postat av: Donna

Tack Jennifer, du är minst lika saknad här, vår födelsedagsfest blir inte alls lika kul utan dig :(

2009-02-09 @ 20:37:16
URL: http://hanafi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0