hej sverige

sitter har och fryser, funderar pa att koka vatten och satta i en tepase. m & s ligger och sover. de har springbreak, sa lucky luke ar pa springcamp i parken bredvid. nar vi hamtat upp honom ska vi aka pa simlektion. en helt vanlig torsdag. nastan. for det ar himla slappt nar de andra ar lediga. ingen stress och andra klockslag att folja och det ar soft som bara den. anda som ar trakigt ar att det inte finns sa mycket att gora nar det regnar och ar kallt.. vilket det gjort sen i mandags! inge vidare, hoppas vadret ar battre soderut.. aker namligen till LA i helgen. springbreak, varme, sol & trevligt hang. JA.

vet inte om det ar for att det gick fran att vara fullt os forra veckan till att bli helt knappt tyst pa den har lilla on eller vad det ar som far mej att bli forsatt i tusen tankar. har fatt en slang av nan weird oro/angest drabbad turbo kansla som jag inte kan greppa taget om riktigt? folk borjar aka hemat och jag ar kvar i en vardag som rullar pa preeeecis som den gjort i snart ett halvar (jaa, jag vet heeeelt sjukt!). samtidigt som jag gillar det har och trivs som fisken i vattnet sa ar det hela tiden vad som hander nar jag kommer hem i november som fyller mitt huve. och det ar val bra, pa na vis, att jag forsoker reda ut vad som komma skall. men nuuuuuda, maste ta och leva i nuet as well. 

musikalen i lordags var grym, efter det blev jag avslappt vid ett hostel dar resten av vart fina hang gang krokade pa till tusen. haha, tva fina filurer (namner inga namn) fick avsluta kvallen innan vi hann ut! hamnade i en fet partybuss dar vi hangde en svang innan vi gick in pa disco och en cirkus pa sisodar 200 dollar, ett bankomatkort och en kamera senare vaknade vi upp en sondagmorgon till sommar. jag at varldens godaste yoghurt glass till frukost, gick runt & skrattade i outforskade grander, drack cappucino, strosade pa fishermans warf, hangde i en park, akte till goldegate bron och bara madde livet.. sadar som jag bara tror att man kan ma har. den har stan ar sa sjukt vacker. en viss kansla.



Kommentarer
Postat av: wasa

miss u

glad påsk:)

2009-04-10 @ 11:39:16
URL: http://sarahharroligare.blogg.se/
Postat av: Linn

på lördag ska jag ha 20årsfest och det hade varit väldigt roligt om du ville överraska mig och festa natten lång. bara så du vet.

jag saknar dig.

2009-04-13 @ 12:26:32
Postat av: karolina

ååh va gott de ser ut :D

2009-04-15 @ 21:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0