tjuvlyssnat; annika astrom

annika somnade lite rund om fotterna i lordags och vackte mej med dessa ord, sondag morgon:
- alltsa, jag fick panik nar jag vaknade i morse!!! JAG TRODDE JAG BLITT DOV. gick runt och grejade har och det var inte forran jag gick in pa toaletten som jag insag att jag hade oronproppar i..

- har du sett en taliban i rosa nan gang? hepp, kolla ner dar. undra om han missfargat kladerna, typ, rakat stoppa i en rod strumpa eller nat. eller han kanske ar bog? far man vara det nar man ar taliban?

- ok, men vad ar dealen med alcatraz da? ar det sa att ingen har lyckats rymma darifran eller hur vare? har dem placerat fangelset tillrackligt langt ut satt en manniska inte kan simma den strackan utan att drunkna?
- beror val pa vad det ar for en manniska, bade vikt och volym, om den klarar att simma hela vagen?
- hhahaha, de satter bara en massa feta manniskor darute, som de vet aldrig kommer orka simma in till land...

vara historier, berattelser, fragestallningar... de bildar bilder i vara huven & gor att jag ligger dubbelvikt av skratt hela dagarna. tack min van!


Kommentarer
Postat av: Mirris

Hej tjejen:)

haha.. ja du nu är det mycket som händer och sker hos oss:P. Jag kan berätta vår lilla hemlis;). Jag och Richard håller på köper Gysinge wärdshus:), så det är jätte roligt och spännande:D.

Hur g¨r det för dig då gumman? trivs bra?

:)

hade så bra! puss och kram

2009-04-15 @ 15:48:15
URL: http://mirandaostblom.blogg.se/
Postat av: Ankie

hahahaha tack sjalv min van!!! ses ikvall.

2009-04-15 @ 18:47:30
Postat av: Mirris

TACK!! Det är riktigt kul:D, allt håller på att bi klart idag :))... men allt är inte riktigt klart när vi ska dra igång. Lite strul med akohol tillståndet. Men det är nu snart idagarna :D. Härligt att du trivs:), oh skönt att få träffa familjen lite:).

Hade såå bra tjejen. puss o kramar

2009-04-16 @ 09:28:38
URL: http://mirandaostblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0