its a blue house with a blue window

dalig uppdatering har, jag vet! men min dator funkar inte an sa lange och det ar inge kul om jag inte har nagra bilder. men i gar var vi i alla fall i golden gate parken och at lunch. den ar enorm! alameda ser ut ungefar som ett modernt flintstone samhalle och jag hittar ingenstans. i gar var vi och kopte pumpor och i kvall ska det vara pumkin carving (?)  tavling har hemma. 

orientation vet jag inte om jag fick ut sa mkt av forutom new york resan och det trevliga sallskapet! annars godde dem oss i fyra dagar och vi fick sitta still pa varsin stol mellan 8 och 19 och lyssna pa den trevliga tanten joane........... kul? larorikt? njae. sovande? (det ska vara ett o med prickar) OHJA.

jetlag/jetleg, hursomhelst sa har den vant mitt liv upp och ner. ok, jag vet att jag ar trott ratt ofta men jag ar slutkord runt sex pa eftermiddagen och vaknar runt fem pa morgonen och ar sa pigg att jag gar ut och springer (!!) 

jag ska laga min dator a.s.a.p



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej prinsessan! Hoppas du har kommit till rätta, och att allt gått bra!!!

Måste erkänna att jag saknar dig din lilla fis :) Visa hur en riktig pumpa ska se ut ;) <3 PUSS

2008-10-26 @ 19:06:23
Postat av: sarah

jennifer?

springer?

mohahaha.. jag är också jetlagad som fan.. va uppe sju i morse svin pigg.. sen på kvällen vid sex dör jag..

2008-10-27 @ 11:22:13
Postat av: Marie

Hej Jennifer!

Har tiggt åt mig din adress av Annica och kommer att följa ditt äventyr från soffan här i Forsbacka.

Hoppas att du kommer att få det riktigt bra.

Kramar från Marie. Simon,Gustaf och Lasse hälsar.

2008-10-28 @ 19:43:48
Postat av: Manja

Hejsan Jennifer!

Här kommer också en liten hälsning från familjen Carlsson! Det låter som om allt är väl! Härligt!

Vi ses väl i mars! Kram,kram

2008-10-31 @ 10:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0