lovely

sjukt fint vader i dag, sakert 25 grader. och har sitter jag och gommer mig. men jag ska ut och kaka glass med kidsen om ett tag och forhoppningsvis dyker alex & co. upp ocksa! trevligheter.

i gar damp ett efterlangtat paket ner i brevladan. och vad jag insag att ni ar sa himla langt borta! det har inte kants sa innan eftersom vi har skype och resten av cyberspace att anvanda oss av. men jag grat som en baby. fast det var inte hemlangtan (den kanner jag faktiskt inte av for fem ore) utan mer er-langtan..
jag saknar mitt folk. kindofly.



ni ar mitt allt, vet ni!



sooee... this is my crib. dar jag hamstrar allt som jag ager och har. annu en gang kallar-rum & ikea prylar, sa det ar ju nastan som hemma! nastan.

JAG HAR BESTALLT DATASLADD. men tills dess jag fatt ordning pa den kan ni halla er uppdaterade pa alex blogg ocksa, ardnaxela.devote.se

nu tar jag snart ledigt fran allt vad ansvar och masten innebar for jag ska resa bort pa hajk semester aaaaaall weekend. tjapp!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Hej hjärtevännen!!!! Äntligen kan jag sända några rader till dig. Har tydligen gjort fel förr!! Konstigt!! Tänker på dig ständigt gumman! Kollar din blogg varje dag! Vi kan förstå att du har funnit dig till rätta! Skönt!! L ä n g t a r efter dig! Vi skriver snart igen! Tusen pussar & tusen kramar till dig min älskling!!! ps skall installera skype så kan vi kommunicera m e r a!!!ds

2008-11-16 @ 13:20:11
Postat av: Annica

Kul att se ditt rum, prinsessan!! Tror du kommer att gilla Lake Tahoe. Vill höra allt när ni är tillbaka. Hälsa tjejerna - ha så himla kul! kram kram kram

2008-11-16 @ 14:02:13
Postat av: cajsa

fan vad bra du verkar ha det :D:D

och satan vilka söta ungar du har! träffar du några svenskar ibland eller vad har du för umgängeskrets eller vad man säger ?

vi åker om 4 veckor så snart lär vi ses :D

2008-11-17 @ 09:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0