sladdpaket

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÖÖÖÖÖÖÖÄÄÄÄÄÄÄÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÖÖÖ

gammal kärlek rostar aldrig. min dator rostar visserligen, men kärleken till alla bilder/MINNEN/musik som finns i denna låda av plast försvinner aldrig. det var med enorm stor stolthet som jag också visade aimee ett avsnitt av i en annan del av köping så fort jag insett att min dator faktiskt fungerade. konceptet av serien har hon skrattat åt i veckor så jag tror det var med en lätt besvikelse hon sa; men retarded ser de väl inte ut? haha jag har saknat tobbe.

james sa också i dag att deras skype telefon inte går att installera i deras dator, så han tänkte göra det i min i stället. (TACK!)

det här betyder att:
johanna, jag kan ringa och sända oth och gossip till dej - LIVE. endast ljud dock.
jusse, vi kan ÄNTLIGEN ha dagliga konferencer om tjocka amerikaner och små japaner!!!

på torsdag har jag varit borta från hemma i en hel månad.
sedär vad tiden går fort (!)

hela veckan slutar luke tidigt i skolan, vilket betyder att jag ska agera kock, en upplevelse i sig! men är vädret som i dag blir det picknick på stranden varje dag, det funkar för mig! jag ligger och jäser i solen och läser bok och de leker med sandslott. jag vet nog inget bättre sätt att spendera eftermiddagarna på, än så här :) rätt gälet att det är runt 25 grader och stekande sol i mitten på november, men så lovely!

godnatt


Kommentarer
Postat av: fial

en hel månad! känns som kanske ett halv år ;)? <33

2008-11-18 @ 12:45:10
URL: http://larssonfia.blogg.se/
Postat av: Annica

Ja, en hel månad - idag! Jag tycker jag varit jätteduktig som klarat mig så här länge utan dig... Vi får se hur det går med resten av tiden... Puss puss

2008-11-20 @ 21:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0