the big game

om jag fick välja en stad som jag var tvungen att bo i skulle jag inte tveka för en sekund - berkley. de coolaste färgerna, människorna, stämningen, fiken... tom subway och peets kändes annorlunda på nå vis bara för att man var där. vi hamnade mitt i derbyt cal - stanford vilket innebar amerikansk-fotbolls-galna-människor överallt, alla var där för the big game. synd att vi inte visste om nåt innan, hade varit kul att se den matchen! vi drog oss in i en enorm skivbutik och hamnade istället mitt i förberedelserna till en spelning!! dizzy ballons, ett lokalband som spelade bra skit där bland alla musikgudar som fanns i hyllorna

i dag tog vi det jättelugnt och åkte inte in till stan förrän vid 2, strosade runt i san fransisco någon timme innan det var dags för lucia övning... vi fick pepparkakor!! det blev mörkt och jag och alexandra åkte vilse bland alla sicksack backar i oakland på vägen hem.

nu sitter jag här och snuvar med huvudvärk. jag har datorn i knät och kollar på american music awards. klockan är bara tio men jag känner att jag borde ha sovit för flera dagar sen... håller jag på att bli sjuk?

på torsdag är det thanksgiving.
på tisdag åker jag till orange county.
sköööönt med en slapp vecka!!

pull to the forest 

Kommentarer
Postat av: sarah

PÅ TISDAG ÅKER DU TILL OC?

fan för dej

;)

2008-11-26 @ 23:16:46
URL: http://sarahharroligare.blogg.se/
Postat av: Annica

Thanksgiving i dag - have a happy one!

Hälsa familjen och släken - vi tänker på er. Puss

2008-11-27 @ 13:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0