sol

i morse fick jag springa utan musik vilket gjorde att jag faktiskt sprang HELA vagen. jag ser framsteg! sen vart det helt plotsligt sommar har sa nu sitter jag i linne och shorts och det ar hur varmt som helst ute. ungarna sover middag och jag sitter har och kakar paron. skont nar det ar tyst for en gangs skulle hehe. i dag at jag lunch med alex och emma, vi hangde vid vattnet ett tag innan jag var tvungen och hamta en blodad nasa i skolan! luke hade brottats med en kompis.

i morgon ska jag folja med familjen pa vinprovning i napa :)
och nasta helg ska vi aka upp till emmas stuga i lake tahoe! 
dar snoar det tydligen, hih.



Kommentarer
Postat av: Annica

Lake Tahoe är lite likt Sverige - granar och annat snyggt!!! Vad kul! Sommar har vi däremot inte - bara jättehöst. Enjoy! Puss pusss

2008-11-10 @ 08:17:49
Postat av: ANNIKA MED K

Jag hittade på din blogg nu, jag är så jävla avundsjuk, jag längtar så ja håller på spricker. Vi ska hitta på massa skoj, ellerhur då pettson? =) Va fint du verkar ha det!

BEST REGARDS ANNIKA ÅSTRÖM

2008-11-10 @ 11:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0