julkansla

i gar fick jag ett hafte med en massa julsanger i, HUR KUL SOM HELST!
vi gjorde namligen ett besok hos svenska kyrkan i gar, dit vi hittade efter sjukt langa (& manga) uppforsbackar. de arrangerar namligen ett luciatag for alla patriotiska svenskar har i SF! kan ju va kul tyckte vi och pallrade oss dit och fick veta att vi ska gora 10 framtradanden varav fyra av dessa ar infor cirkus 600 pers + ikea och en massa andra stallen. hah! 

det ska bli kul och se hur amerikanerna pyntar husen i juletid, om de slar halloween (det ar svarslaget). men om julkanslan dyker upp i borjan pa november da solen fortfarande skiner och det ar varmt, sa maste staterna kunna inge mig lite jul-feeling nar det val galler. jag maste borja acceptera (haha tanker pa emmas mammas uttalning) att det kommer bli en snofri jul.

nu ligger bilderna pa datorn i alla fall sa nu ska jag bara forsoka ladda upp dem har, kanske gor det i ef.m. nar de sover middag. tjohej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0