sparvagn och cheesecake


gardagen borjade med att jag satte mig pa tunnelbanan och akte in till sf - helt sjalv. jag trodde jag skulle kliva pa fel tag och hamna pa helt fel stalle. men det gjorde jag inte utan tog mig till och med till ratt motesplats dar jag fick kliva pa en urgammal sparvagn (med hjul haha) - I TID, mina vanner. 

bredvid mig hittade jag pa en svensk tjej! jag fick prata sveeenska och jag var i extas over detta ungefar hela rundturen, vilket gjorde att jag inte snappade upp sa mycket forutom att vi klev av vid golden gate bron och knappte massa kort, akte forbi ett omrade dar robin williams och sheron stone bor samt att vi akte genom golden gate parken. hela rund turen tog 3 timmar men jag hade ju 10 dagars svenska prat som jag var tvungen... TVUNGEN att fa ur mig. det tog sin tid.

efter det sa gick vi och motte upp ytterligare tre svenska (!!!) tjejer. wonderful, jag var overlycklig! de har tjejerna bor tydligen i princip granne med mig ocksa. vi gick och kakade lunch pa cheesecake factory. MUMMA. vi rullade ut darifran. 

jag hittade pa bade urbans outfitters och forever 21. som btw ar heaven, ett tre vaningar hogt varuhus och rea overallt!! (kandes det som) 

hihi, jag var bara sa himla svensk i gar. 

i dag har det regnat konstant sedan klockan 2 pa eftermiddan. nu ar hon halv sju....

jag och emma ska ut och ga sen ar det gossip!

jag gillart.



Kommentarer
Postat av: Annica

Hej prinsessan! Tänk så svensk man är när man är utomlands!! <3 Vad underbart att du hittar kompisar! Vi bara längtar och längtar efter dig. Kram kram kram

2008-11-04 @ 08:55:52
Postat av: karolina

åh va kul de låter, jag är så avis!!

sköt om dig kram.

2008-11-04 @ 23:24:54
Postat av: Donna

Ja jenniefer, jag blir så glad. Du bloggar, du har blivit en rutin för mig nu. kolla min mail varje dag och jennifers blogg :) btw, jag är sjukt avundsjuk... tänkte beställa från forever21 idag, men frakten är ju på 350:- så jag ångrade mig snabbt :(

2008-11-04 @ 23:48:08
Postat av: japanjävel

I TID?!

2008-12-04 @ 17:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0