gront bajs

det som jag sa lange fruktat har nu intraffat. jag har lixom klarat mig undan det sa bra med sma bruna harda pluttar i diverse blojor och toaletter. men jag var val anda ganska medveten om att det skulle handa... nagon gang.... men PA DET HAR SATTET? ungen hade praktiskt taget bajsat ut en hel regnskog nar jag gick upp for att vacka henne! och det hade lackt. i sangen. och det var gront (?! hur kan det vara gront, mamma?! nagon?!) en stor gron illaluktande massiv javla massa. jag kunde inte gora annat an att bada henne (i rinnande vatten) och det blev bajs i hela badkaret ocksa. och det var en massa bajs pa henne och i sangen och nu luktar aven hela jag bajs. bajs bajs bajs. bajs overallt. ni vet hur jag kanner infor denna stank och vidriga lukt. detta tar pa mig bade psykiskt och fysiskt. forsta mig. kann med mig.

jag ser fram emot helgen da jag ska fa dricka alldeles for mycket vin och ata alldeles for mycket mat och prata alldeles for mycket skit och bara raka glomma bort att jag faktiskt blivit trebarnsmorsa pa halvtid, for en stund...



Kommentarer
Postat av: Donna

Hahaha! Jag kan föreställa mig din min när du märker det sååååå bra jennifer!

"Bajs överallt". I feel for you jenfa.

Grönt bajs har jag inte så stor koll på dock, men magen kanske är orolig eller något? No idea, googla!

Jag måste bara fråga, kör du på bomullstussar när du byter blöja eller håller du bara andan? :P

Miss you!

2008-11-13 @ 11:10:11
Postat av: Ankie

Jag vet hur det ligger till.. När man är liten så bajsar man antingen, grönt, gult eller brunt, lite höstfärger. kanske beror på att bebben dricker välling??? Vet att det grönt bajs luktar i helvete illa iallafall!!! PUES

2008-11-14 @ 12:04:40
Postat av: angelica

hahahahahah. jag vet, tro mig. du och bajs. hahahah.



ÅÅÅÅH NEJ. vad har jag gjort?

2008-11-14 @ 19:53:14
Postat av: japanjävel

hahaha. jag tror ungen käkat gräs, du får hålla koll.

2008-12-04 @ 17:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0