angelhair pasta

jag har lagat varldens godaste mat i dag.
jennifers kottfarsas med bonor och grejer med angel hair pasta. hur bra later inte det? himla bra tycker du men da har du inte testat aimees sallad heller, annu battre!
bra skit alltsa.

i gar skaffade jag gymkort sa i morgon bitti ska jag dit och simma och springa lite. fast ar det fint vader sa springer jag nog efter stranden i stallet, det har jag gjort tidigare i veckan och det ger fina kanslan. svettig blir man ocksa, fram och tillbaka ar det nog minst 4 km. (och denna information finns faktiskt dokumenterad, sa det ar sant)

innan ni borjar tro att jag har gatt och blivit religios eller nat sa kan jag faktiskt beratta att jag ska ata appelpaj (som jag bakat) ganska snart. emma och alexandra kommer hem till mig (? oj) och ska bada jacuzzi med mig pa bakgarn. och hjalpa mig med appelpajen saklart. fint avslut pa en bra torsdag.

Kommentarer
Postat av: josephine

hoppas du har det bra gumman :D kramis

2008-11-07 @ 13:16:53
URL: http://josephinewestling.blogg.se/
Postat av: Linda

Helloo!!

Du verkar ha det bra i varmen..

AAaah?! Jag kan inte mitt mobilnummer(!!)

Ge mig ditt, sa slanger jag iveg ett mess eller ringer dig nagon dag, sa bestammer vi traff nan gang i framtiden...

Ta hand om dig Jenka!!

2008-11-07 @ 16:07:52
URL: http://lindaklintberg.blogg.se/
Postat av: annica

Angelhair pasta, låter helt himmelskt!! Det vill vi prova när vi kommer (!!!) Alla hälsar till dig, och blir glada när du har det bra. Sköt om dig, prinsessan! Kram kram kram

2008-11-07 @ 19:44:56
Postat av: cajsa + sanna t

vi saknar dig stumpan!!

nu ska vi på goyas modevisning och se vad det är för något. men satan vad bra du verkar ha det !!!!! åhh .



btw jag pratade med mamma om nyår och hon var jättepositiv till det :D

sen pratade hon med syrran och hon var tvungen att fundera på det. hon har gått in lite i väggen av allt jobb och mår inte tipptopp men vi är trots allt 19(!!) pers. men hon skulle tänka på det och höra av sig till mamma , hon sa iaf inte nej ;D

svara via ansiktsboken ;)



pussssssss från oss

2008-11-08 @ 20:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0