10.36 am / 2.31 pm

i dag skriver usa historia. val i dag, obama eller mc cain.

vad jag har forstatt sa later mc cain mer som en matratt pa mc donalds som hade sitt bast fore datum for braaaaaa langesen, han ar ju 72 ar!? an nagon som skulle kunna tillfora det enorma land nagot positivt. sara palin verkar ju inte riktigt heller ha det som behovs... borjade som klass mamma och blev sedan governor for alaska? 

aven om jag inte ar sa speciellt insatt i det har sa verkar obama i vilket fall som helst ha mer vett i sitt huvud? demokrati fo shoe och han tycker att man ska rosta no pa prop.8 vilket innebar att han inte tycker att man ska forbjuda gay-aktenskap! och i dag tanker vi pa hans mormor som gatt bort har i dagarna. r.i.p dessutom vill han ha bort alla trupper ur irak som kanns som en bra ide as well! 

de oandliga debatterna om diverse presidenter och propositions ar det enda som spelas pa radion i dag.

i dag skiner solen! vadret kanske forandras fran och med i dag ocksa. hope so!
barnen sover middag och jag kakar lunch, en lugn timme nu alltsa. wonderful.

jag har aldrig varit nat storre fan av rihanna men en lat som chrilleby introducerade for mig for nagra veckor sen ar GRYM!
so live your life.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0