paket

i går låg det två gröna paket på vår veranda när vi kom hem - adresserade till mej!! att öppna dessa tog inte mer en några hundradels sekunder tror jag. eeehhehe. det var inte förrän jag (stolt som sjutton) visade upp de fina julklappar jag fått för aimee & hon sa; men julklappar får man ju inte öppna förrän på juldagen? (förstår inte varför vi inte firar på samma dag? jesus föddes väl bara en gång i varje fall?) som jag insåg att det har hon ju fullkomligt rätt i. så sorry för det, men helena, adam, linnéa, mormor, morfar & moa - TACK!! chokladboken satt jag och dregglade över innan jag ens hade öppnat den och margaux hjälpte mej med armbandet...

det slutade med att jag satt och klistrade med mina egna julklappar & julkort och barnen youtubade julsånger haha.. julstämning on top.

Kommentarer
Postat av: annica

Du kan ju inte fuska med julklapparna!! Vad ska du då öppna på juldagen????? Utan din familj och utan julklappar - så traaaaagiskt! Hur ska vi nu rädda julen?? Det kanske kommer flera... kram

2008-12-04 @ 22:33:28
Postat av: annica

Väntar på dig på Skype! Men nu ska jag sova. I morgon kommer Sarah - tjohooo! Kul att träffa henne innan hon flyttar iväg. Kommer du också, det hade varit trevligt. <3

2008-12-04 @ 22:36:41
Postat av: Victoria

jaha ok... hur länge har du vart här då?

ja bor i Los Altos... ca 40 min söder om SF... :P

2008-12-05 @ 07:42:25
URL: http://victoria---h.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0