lycka

jag har nog en liten blandad hat/karleks kansla over det har med mellandagsrean anda. for HUR kul det an ar sa..... njaaaeeee, inget hat!! jag ar lycklig lycklig lyckligare, lyckligast nar jag far spendera pengar. var bara tvungen att fa ur mej det. (LYCKLIG!) den dar hat kanslan ar nog angesten som dyker upp efter, nar man inser hur mkt pengar man faktiskt gjort av med. men det ar bara for nagra sekunder for sen tanker jag "asch, jag far ju ny lon i morgon och sen efter nyar da ska jag borja spara och inte handla na mer satteeeee" = solved! jag ar lycklig. & angesten ar sa bortblast som att den aldrig existerat.

annu mer lycklig blir jag nar jag tanker pa att jag snart ska fa traffa cajsa & andreas, om bara nagra timmar dvs. min flight 92 (har de inte gjort en flygplan-som-kraschar-film som heter sa?) avgar 6.05 pm. tar tva timmar och sa landar jag 9.00 pm. hur kommer det sig tanker ni? tiiiidskillnad mina vanner... (jag vet, jag fick fundera en stund jag med...) nu ar jag helt plostligt en timme narmare er darhemma :)

haha, ni skulle ha sett mig i gar. begav mig ut pa motorvagen med negerdunka dunkamusik, i min bil med gung i och bara mig sjalv. paminde lite om "ling ling you forgot your bling bling"-morsan i hotchick.. 8 filiga vagar ar inte kul att kora pa om man inte vet vart man ska eller heter jennifer utan lokalsinne bergsman. gps:en var min gud och jag gjorde precis som den sa. prisa den!

saaaaaeeeeeeeh, om vi inte hors innan sa... gott nytt ar! 

Kommentarer
Postat av: Malin

haha, det var en harlig syn att fa se dig sitta dar med gpsen i handen medans du korde :P

2008-12-31 @ 00:02:55
Postat av: Annica

Gott nytt år, prinsessan! Krammmm

2008-12-31 @ 16:21:12
Postat av: angelica

gott nytt år min vän! förlåt om jag inte sa så mycket i telefonen, men jag var inte riktigt vaken! däremot blev jag lycklig väääldigt lycklig!! hoppas du hade en underbar kväll. jag saknar dig!

2009-01-01 @ 14:46:25
URL: http://illusi0n.blogg.se/
Postat av: karolina

gott nytt år jennifer!

hoppas du fick en bra nyårsafton :)

2009-01-02 @ 12:43:53
Postat av: donnis

gott nytt år jenfa, hälsa cajsa så mycket! puss på er!

2009-01-03 @ 13:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0