kanelkaffe

när man är sjuk så tycker man så himla synd om sig själv, man vill bara ligga på soffan hemma med en liten klocka man ringer med när man vill att mamma ska komma och ta hand om en. i dag är jag sjuk. mitt huve väger nog cirkus 15 kg, ögonen håller på och ploppa ut och näsan har sagt upp sig. jag har tom haft ont i halsen (vart har jag ont när jag inte har några halsmandlar?). så just nu skulle jag bara vilja ligga hemma i min röda soffa med mamma och yogi te. undrar om det är därför jag har fått för mig att jag inte kan dricka mitt kaffe utan kanel i. för att jag saknar mamma. förmodligen.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

vi kan vara sjuka ihop ikvall med starbucks kaffe. ditt med kanel och mitt med socker. sa kan vi tycka synd om oss sjalva ihop.

2008-12-12 @ 00:38:54
URL: http://ardnaxela.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0