happy hanukka

min dator ar trasig. det ar bara en bla skarm som lyser nar jag slar i gang den & sa star det massa saker som jag inte forstar (vad betyder det?!)

borjar kannas som en sweden invasion har, folk dyker upp har hela tiden! annika var hos mej i helgen :) kanns sa sjukt att sist vi traffades var det en blot kvall pa hederliga hangloose och nu hangde vi pa stranden med kaffe och utsikt over san fransisco.. akte in till ett spo regnande san fransisco i gar men holl oss mest till westfieldhuset (ENORMT) som vi nastan gick vilse i och gick runt och kollade pa folk. skon helg!

sag btw twilight i lordags... trodde att det var mycket snack om den filmen.. det var det inte. basta film jag sett. four christmases har jag ocksa sett. haha, hur kul som helst.. 27 feb gar den i premiar hemma (se den)

jag var hos alexandra i gar pa jude-afton, forsta dagen pa hanukkan och det bjods pa latkas! nice

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hej Jennifer :D

Jag saknar dej hur mkt som helst !!

Hoppas du har det bra där nere i USA :) <3

Jag tänker på dej varje dag och längtar efter att få träffa dejj !

Pussar och Kramar från din kusin :) <3

2008-12-23 @ 21:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0