jag har flipflops i december

jag önskar jag kunde smygfota alla som hänger på gymmet jag brukar gå till i bland. det är allt i från superfeta gamla negros tanter med gråa dreads till gängmedlemmar till hemma morsor som går på löpbandet med headsetet i örat och kokboken framför sig. haha nästan så att jag ska gå dit och bara glo på folk, vore roligare än att träna i varje fall

ps. mamma, det var en impulshandling som skedde i rent lyckorus :) jag ska inte öppna de andra, promise! om de kommer något mer som är inslaget dvs. ds.

Kommentarer
Postat av: Annica

Goa du! Gör allt du vill, bara det är lyckorus!! :-D

2008-12-05 @ 13:02:11
Postat av: japanjävel

ge mig din address så skickar jag något riktigt japansk till dig i julklapp. som du ska öppna på julafton. memo.

2008-12-05 @ 16:43:45
Postat av: Victoria

ok... ja ja har vart au pair sen 3 oktober... men ja bodde i en anna familj öster om SF innan, men här har ja vart sen 2 novemeber.. så en månad typ.. :P

du trivs å så elleR? =)

2008-12-05 @ 17:55:27
URL: http://victoria---h.blogspot.com
Postat av: Victoria

i know, how awesame skulle inte den konserten vara !!

låter kanon ju !!

Ja, ja trivs superbra med ! Är jätteglad att ja bytte.. men det va lite jobbigt ett tag när dom sa att det inte fanns några familjer, men ja tillslut hittade dom en som är klockren ! Dom är supersnälla ! So that's goood :D

2008-12-06 @ 02:02:34
URL: http://victoria---h.blogspot.com
Postat av: Donna

Haha, vilken underhållning du har.

Är nästan lite avundsjuk, du gör ju något kul när du går till gymmet :P Vem fan har den förmånen?!

2008-12-07 @ 21:59:11
URL: http://hanafi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0